Monday, August 8, 2011

امام جعفر صادق علیه السلام

شخصی نزد امام جعفر صادق علیه السلام آمد, ایشان نبودند , برگشت!

5 comments:

  1. ای کسانی که اسلام را خرافات و جهل و تعصب و سبب بدبختی میدانید که به درد اشخاص نادان بیسواد دشمن بشر میخورد ,بروید باپدر مادرهایتان همخوابگی کنید تا با عمل کردن به خلاف اسلام خوشبخت و درست و عاقلانه زندگی کرده باشید و ثابت کنید که آزاد اندیش و روشن ضمیر و دانا دل هستید!!

    راه خوشبختی را شما چنین میبینید :

    هر وقت قول دادی , خلافش عمل کن تا مطابق دستور اسلام مخرب و مضر عمل نکرده باشی !!

    تا بلدی دروغ بگو و کم فروشی و گرانفروشی کن و اموال دیگران را غصب کن تا با خلاف اسلام جهل و تعصب و خرابی و ویرانی ,عمل کردن خوشبخت و فهمیده ومنصف و دانا زندگی کرده باشی !!

    تا میتوانی به همه بدی کن تا مبادا مبتلا به ویروس خطرناک اسلام به حساب بییایی .

    تا میتوان متظاهر و منافق باش تا از اسلام پیروی نکرده باشی.

    اگر متاهل هستی حتما با کسی غیر از همسرت زنا کن ,گور پدر اسلام ضد بشری که حق انسانی تو برای ارضای شهوت را نادیده میگیرد.

    تا میتوانی پشت سر همه بناحق بدگویی کن و خوبی هر کس را بابدی جواب بده تا از شر اسلام در امان باشی !!

    از دقت نظر و نبوغ بی نظیر و معلومات بی بدیل شما بهره بسیار بردم

    ReplyDelete
  2. Aghe MARDEKEHE AVAZI magar ESLAM manshae Akhlagh ast ke har kasi ba an mokhalef bood bayad ZENA konad? AVAZIE moteafen ESLAM KHOD MANSHAE TAMAME ZEDDE AKHLAGHIAT ast; ZENA kardan dar eslam haramast? Na faghat aval shohare zen ra be ghatl miresanid sepas ba an zan harche mikhahid mikonid; dar jomhurie eslami che kasani be farzandane mardam TAJAVOZ kardand?
    Pas boro rooto kam kon va az GOH HAYE ZIADI NAKHOR, va bedan dar ayandehi na chandan door DAHANE HAMEYE SHOMA RA SERVICE KHAHIM KARD; Ghertie binamoos.

    ReplyDelete
  3. جناب آريان کامنت گذار ، اين چيزهايي که شما گفتيد هيج ربطي به اسلام خونريز و الله آدم کش اسلام ندارد . اينها که شما گفتي نه تنها قبل از حمله ي اعراب به ايران در ايران ناپسند و خلاف عرف بوده و هرگز به نيکي از آنها يادي نشده ، بلکه در هيچ آيين و مرام و مسلکي سفارش نشده . بنابراين اينها هيچ ربطي به اسلام ندارد و اساسا هر آييني با مسائل جديدي که مي آورد شناخته ميشود نه ستايش يا محکوم کردن همه آن چيزهايي که قبلا هم از آنها به خوبي يا به بدي ياد شده.اسلام رو با سنگسار ، غنيمت جمع کردن ، حمله به انسانهاي بي دفاع و کشتن آنها و گرفتن زنهاي آنها، اسلام را با اينکه در آن هر جنايتي ميتوانيد بکنيد و به راحتي آنرا توجيه کنيد بشناسيد. کشتن حرام است مگر کشتن کسي که ... بي آبرو کردن افراد حرام است مگر کساني که ... دزدي حرام است مگر بردن مال کسي که ... و ... نميشه و نميتونيد از يه سري مسائل خوب که تا قبل از اسلام هم خوب بوده و چيز جديدي نبوده ( البته شايد براي اعراب جاهليت اونروز تازه بوده ) حرف بزنيد و بگيد اينها رو اسلام آورده . نيکي به پدر و مادر و اخلاق خوب داشتن و کمک کردن و ... از اسلام اومده؟ خنده داره واقعا

    ReplyDelete
  4. افراد بی دین خیلی بیشتر از افراد دیندار دلیل منطقی برای بی دینی خودشان دارند
    من یک آدم بی دین و لائیک هستم که طبق دین شما باید گردنم زده بشه چرا؟ چون مثل شما اسیر فرهنگ کهنه 1400سال پیش نیستم
    فرهنگی که اصول همخوابگی با دختربچه رو یاد میده یا سکس با گاو رو روا میدونه
    اچند نکته
    اولین جمنگ در ماه حرام: توسط پیغمبر شروع شد که به کاروان مکی ها حمله کردند
    اولین رشوه: عمر به بلال حبشی داد تا بتونه محمد رو ملاقات کنه
    اولین ازدواج با عروس خود: پیغمبر با همسر پسرخوانده خود(سوره احزاب آیه35)
    زمان پیغمبر نماز 2 رکعت بوده الان 17وخورده ای شده و بازم بیشتر میشه صبرکنین
    جهاد: دهمون کشتنه تو اصبل مطلب تغییری نکرده وفقط اسمش عوشض کردن دوست من دینی که فتوش کشتن آدم به هر دلیلی ثواب داشته باشه دین نیس

    ReplyDelete
  5. بزرگترین تراژدی بشریت این است اخلاقیات توسط ادیان دزدیده شده است .انسان یا متدین است یا دزد .یا متدین است یا زناکار .یا متدین است یا با مادرش همبستر میشود. آقای آریان سعید پس شما هر وقت توبه میکنید و از الله طلب عفو میکنید حتما قبلش با مادرتان زنا کرده اید؟ ویا سایر خلافها را که بالا شمرده اید،یا چیزهایی که شاید غیر از خودت به ذهن یک انسات سالم نمیآیدانجام داده و سپس توبه میکند؟

    ReplyDelete